Saturday 11 August 2012

Salah Makan Ubat--'

tidur yang lama boleh mmbuatkan org jd gila
nak crita sikit lah kan. semalam punya semalam,tetiba je aku demam. nak tawu sbb apa? sbbnya aku dduk dlm com lab tu lama sgt. air cond dia.perghhhhh.bapak sejuk. selsema terus aku dduk dlm tu. balik2 bilik je dah demam. malam tu pulak aku terpaksa lah makan ubat. aku mintak lah dkt roommate aku sbb dia tu rajin pegi uk. ade lah dlm seplastik ubat2 dia tu. selongkar punya selongkar, aku mkn lah panadol dia.ttiba je aku jd ngntuk. mamai terus aku mlm tu. nak buat assgnment, nak study pon smua terbengkalai. sumpah aku mabuk semalam. smpai org call aku pon aku boleh tgk je screen hp tu. ohsem gila kan.haha. aku kalau boleh tanak lah mkn ubat yg boleh wat aku jd mngntuk.kang smua keje tak jd.haa. lgpon dkt ubat tu tade plak tulis" ubat ini boleh menyebabkan anda mengantuk".so,mmg aku mkn jelaa:p lepasni aku kne brhati2 lah kalau nk mkn ubat, takut salah makan. makan ubat lain pulak.hahak

No comments:

Post a Comment