Sunday 12 August 2012

haih. macam-macam

tak boleh berkelip mata tgk sale!

tak naisss oke
hari ni roommate aku ajk aku g teman dia beli baju raya. haih biasalah kan .raya kan nk dekat. dia satu hape pon tak beli lagi.tambah lah aku ni. baju pon takdek lg. jwbnya pkai plastik jelaa raya ni.haha.oke oke.mrepek dah aku ni. kitorg just sewa kreta n pegi greentown mall je. tu je pon tempat yg best kt ipoh ni yang ada jual bju2 kurung. fuhhh!mmg sesak gila lah situ. penuhnya pon org.lahhaiii.nak cari baju pon susah.berpeluh2 lah jgk aku ngn kengkawan aku kt situ.pusing punya pusing tak jugak beli.masuk gm, kluar gm tak jgk jmpa bju yg roommate aku nak. tp bju2 kali ni smua lawa lawa lah. rambang mata aku dibuatnya.ish sabo jelaaaa.lastly dia pon dah decide nk beli baju yg mana satu.finally:) sronok lah aku dia dh beli sbb aku pon dh sesak nafas sgt dduk dlm tu. dh hampir2 nk bkk pose dah pon.ishh teruknyaa.nsib baik lah iman aku kuat. alhamdulillah. and then lpas beli tu, kitorg pon balik lah.singgah mcd dlu bli mkanan berbuka. sampai je dpan pintu blakang uitm tu, ttiba ada p.guard muda ni pggil aku. aku dah cuak dah ni.kang tak psal2 kne saman. kitorg pon pegilah dkt dia smbil senyum2.takut punya pasal kan. rupa2nya dia saja je pggil.saja nk sembang2.katanya muka aku ni mcm muka senior dlu.wehhh,bapak ah.betol ke?haha.sbb tu lah dia pggil. mmg friendly hbis lah dia.siap bahasakan diri dia "abang" lg tu.perghhhh,tak lawan aa kan. kitorg pon layan jela sembang dia tu. dia pon tanya2 aku penah pegi lepak karaoke ke ngn kwn2.mmg taklah aku nk mngaku. haha.rupa2nya dia nk lepak dgn kitorg. gaya dia smbang mcm nk mntak nombor hp je. siap bwk kluar enset dia lg.gila ahhh. pastu mmg kitorg kalut2 lah nk balik.lalala. sori yaa abg guard.tak naisss lah buat mcm tu.haha

No comments:

Post a Comment