Thursday, 9 August 2012

Ramadhan al- Mubarak :)


Berpuasa lah anda selagi anda masih hidup:)

Assalamualaikum. . . 

      Firstly, aku nak mngucapkan Selamat Berposa kepada korg. tak sangka kan, pejam celik, pejam celik kita dh msuk ramadhan yang ke 20. cepatnya masa berlalu. puasa tahun ni pon tak lah rasa penat sgt. lapar dahaga pon tak terasa mcm dlu-dlu tu. mungkin sbb stiap hri aku busy dgn klas. balik2 kelas je dh pkol brapa. lepak punya lepak tgk2 dh azan. Aku jugak bersyukur sgt sbb aku dpt smbut ramadhan  tahun ni sama mcm tahun2 lepas. cuma yg sedihnya tak dpt nk beposa dgn keluarga. haih. walau mcm mana pon, aku harap ramadhan tahun ni sgt bermakna buat aku. TERIMA KASIH YA ALLAH sbb masih hidup kan aku:)

No comments:

Post a Comment